Sunday night

I helgen var det jobb som gällde. Inget spännande hände. Eller jo. Vi fick besök igår, av makarna Pedersen och Pär. Trevligt, men eftersom jag tydligen inte vet hur man gör när man dricker längre - och eftersom jag skulle upp tidigt och börja jobba klockan sju imorse - så fick jag nöja mig några glas rött. Men det gjorde inget.

Blev nyss tipsad om en ny blogg av hallåan på Tv4 (ännu en fördel med att sitta med laptopen framför tvn, hurra!).
tv4.se/scifibloggen
Vet inte om den är något att ha än, men är du sugen kanske du vill ta en titt... Jag vill ju hävda att man aldrig kan få för mycket av sci-fi. Men det är ju jag, det.

Jaha, nu är snart sporten slut, och filmen Deja vu fortsätter. Har du sett den? Om inte så har du fortfarande en chans att komma in i filmen om du zappar in nu. Den är klart sevärd!

Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback