Inställd afton

Vi hade planerat att ha nördafton nu på lördag. En afton där vi, några killar som gillar tv-spel, samlas och dricker några (eller många) öl och spelar så mycket tv-spel (läs Xbox360) vi bara orkar. Jag hade verkligen sett fram emot den här kvällen, då förra och första gången vi hade nördafton var bland det roligaste jag gjort på länge. Igår ställdes kalaset in.

Buhu.

Nåja, förhoppningsvis blir det en annan gång. Snart. Under tiden övar jag gitarr på Guitar Hero: World Tour (för trummorna vågar man sig ju inte på med tanke på grannarnas reaktion), njuter av min mäktiga rustning i Shadow Complex och skjuter ryssar i Battlefield: Bad Company. Så inte lider jag direkt, inte.


Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Stefan Falkelind
2009-09-25 | 23:21:42 | http://falkelind.blogg.se/

Vad trist att det blev inställt. Det verkar kul att nörda sig så där. Du kan vara med och tävla om att bli snyggaste killbloggaren på min blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback