Inte tre av tre

Okej, jag bangar på träningen idag. Men ta det lugnt, jag har laddat upp med en hel säck ursäkter: Jag är trött, har ont i benen (kanske den främsta orsaken till utebliven träning), har en del att fixa här hemma eftersom vi får besök ikväll och hade jag inte lite ont i halsen när jag vaknade i morse? Duger det? Om inte, se det från den ljusa sidan. Du slipper se en ful tabell här idag, där jag skryter om hur mycket skrot jag orkat lyfta, haha.
Nä, det känns inget vidare att banga ur så här tidigt efter att man kommit igång. Egentligen så gör jag väl inte det, eftersom jag bara tränat två dagar i veckan tidigare veckor också. Men den här veckan hade jag ju bestämt mig för att köra tre pass. Och jag är faktiskt livrädd för att köra slut på mina knän (eller liknande) bara för att jag hade för bråttom. För då skulle jag ju inte kunna träna alls, sen... Nä, nya skor är vad som behövs. Tror jag. Mina nuvarande är ungefär tio år gamla så det finns nog inte så mycket dämpning kvar i dem. Och löparskor är ju gratis. Inte.

Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
M o l l y m u s
2009-10-11 | 18:07:01 | http://mollymus.blogg.se/

Heej! :D

Fy vilken fin bild på rosen!

Hoppas allt är bra med dig och att du har haft en toppenbra helg! :D xD

Han en fortsatt bra söndag, och många kramar från mig ;>
iHNRK.se
2009-10-14 | 08:28:39 | http://www.ihnrk.se/

Eh, en bild på en ros? Vad menar du? Hur som helst så är allt bra och helgen var ännu bättre. Tack ska du ha, och ha det bra du också!
Alexandra
2009-10-16 | 19:18:12 | http://laalexandra.blogg.se/

Träning utan motivation ger ungefär lika mycket som en soffkväll, och om man dessutom har ont så:P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback