Hinder för löpningen

Blev visst inte så värst mycket träning den här veckan. I måndags var jag av någon anledning sjukligt trött hela dagen, så det enda som gällde då var att återhämta sig tills det var dags för jobb. Sov ganska lite och dåligt i helgen så troligtvis berodde det på det. Och i tisdags gjorde jag något konstigt med min arm så det känns som att jag har fått någon slags förslitningsskada i muskeln i vänster axel. Skitskumt. Och jävligt tråkigt för då kunde jag ju inte springa igår heller. Eller jag hade ju kunnat men då hade jag blivit tvungen att hålla armen framför mig hela tiden och troligen sett ut som en riktig idiot. Och där är jag nu. Hade ju inte planerat någon träning idag, men jag har fortfarande ont så troligtvis faller den bort imorgon också. Är det fortfarande kvar på måndag måste jag nog uppsöka läkare, och det känns ju jävligt kul...

Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Hanna
2009-09-24 | 13:43:18 | http://litetkakmonster.blogg.se/

Fin blogg =)
Katarola
2009-09-24 | 18:45:47

Visset! Hoppas verkligen det går över, håller tummarna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback