Måndag och nya friska tag!

Idag hade jag bara lite, lite känning kvar i axeln så nu var det dags att ge sig ut i spåret igen. På vägen till spåret kändes vänster knä lite stumt, men det gick över sen när jag kom fram till spåret. Hoppas att det inte blir något jävelskap utav det, utan att det bara var lite "måndagsstelhet" eller något... Hur som helst så kändes dagsformen ganska bra, jag orkade bara två varv i spåret igen, men kunde pressa mig själv lite hårdare den här gången. Jag gick sista biten hem men höll uppe tempot så jag inte blev kall.
Väl hemma körde jag lite styrketräning. För skojs skull tänkte jag visa vad jag gjorde i en tabell. Det var länge sen jag gjorde en, nämligen. För även om jag är en hurtig sådan, så får du ju inte glömma att jag faktiskt är en nörd, först och främst.

Muskel / Övning Vikt Repetitioner Sets
Höfterna / Gummiband - 10 2
Biceps / Curls stående på knä på pilatesboll 7,5kg 15 3
Triceps / Liggande på rygg på pilatesboll 7,5kg 15 3
Bröst / Liggande på rygg på pilatesboll 7,5kg 15 3
Axlar / Stående på knä på pilatesboll 3,5kg 10 2
Rygg / Hantelhunden - Stående på alla fyra med hantel i vänstra handen, höj armen 45 grader utåt samtidigt som du sträcker ut höger ben rakt ut. Byt hand och ben. 3,5kg 10 2
Mage / Situps - 25 3
Stretch

Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback