That's more like it

Nu börjar det likna något!
Discshop.se kör just nu en kampanj där de säljer lite Blu-Ray-filmer från Fox för endast 99:-/st! Så nu har nissarna i tomteverkstaden inget annat val än att slänga ihop en Blu-Ray-spelare, alternativt ett PlayStation 3, och lägga den i den enorma säck som Tomten ska köra hem till mig på självaste Julafton. Hörde ni det, där borta på Nordpolen?! INGET VAL!

Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Madlään
2009-11-26 | 07:28:09

Bra där, det är så Tomten ska tas! På honom bara!
Stefan Falkelind
2009-11-26 | 17:43:23 | http://falkelind.blogg.se/

Jag själv bryr mig inte så mycket om spel. Vet inte ens vad det där är? Du kan vinna 2 biobiljetter på min blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback