Löpning och hantelträning

Jag kom iväg och sprang en bit idag också! Benhinnorna kändes av lite grann, men det gick ändå bra. Får se hur det känns imorgon. Hur långt sprang jag då? Vet inte riktigt. Men jag sprang till spåret, sprang det två varv och sen sprang jag hem. Jag tror att det tog ungefär 45-50 minuter. Väl hemma pustade jag ut lite, sen körde jag lite träning för höfterna med ett gummiband. Sen tog jag fram hantlarna som väger 7,5kg styck och körde 3x12 repetitioner för biceps, triceps, axlar och bröst. Fast för axlarna fick jag plocka bort lite, annars hade jag aldrig orkat. Där blev det 3,5kg styck. Avslutningsvis blev det en ryggövning, 50 situps och en massa stretchande. Känns väldigt skönt i kroppen just nu...

Nästa träningspass blir på måndag, om benhinnorna tillåter. Annars blir det på onsdag.

Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Frida
2009-09-21 | 20:17:21 | http://vigubban.blogg.se/

Du är så duktig baby! 23:e får man ta med sig icke medlemmar att komma och testa på pass på Friskis. Det kanske vore något? Hihii!!
Stefan Falkelind
2009-09-23 | 01:09:11 | http://falkelind.blogg.se/

Jag själv skulle behöva träna men det blir aldrig av.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback