My 28th birthday

Idag fyller jag visst år. Tjugoåtta år, för att vara exakt. Shit vad gammal jag börjar bli! Nej då, det är väl inte så farligt, men jag känner mig inte riktigt SÅ gammal. Hur som helst så firades denna spektakulära dag med att jag imorse gick upp och kokade kaffe åt mig och min fru, gick till jobbet och bjöd mina kollegor på tårta, gick hem och drog med frun till Sväng Inn för att bjuda henne på en hamburgare. Det enda paketet jag fick var det från Discshop.se jag själv beställt. Ska det vara så?
Skämt åsido, man får ju inse att man blivit vuxen och inte får samma behandling längre, eller hur? Men på något sätt känns det ändå lite tomt när ens födelsedag plötsligt är som vilken annan dag som helst...

Hur upplever du dina födelsedagar nu för tiden? Är det ändlös eufori, eller total ångest? Eller något mitt emellan? Tell me!

Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Frida
2009-05-26 | 22:20:31 | http://vigubban.blogg.se/

Men älskling! Du har ju "fått" en dator och så ska du få ett paket imorgon av mig. Ett som du inte betalt själv... Ok? Sen får man ju ingenting om man inte önskar sig något. Right?
malin
2009-05-27 | 16:11:21 | http://ingenstanslandet.blogspot.com

nej men kolla, dig känner jag igen :D jag är äldre än dig hehe.. fan vad svårt det är att bedöma folks ålder.. jaja, nu ska jag iväg och steka burgers.. hoppas din födelsedag var kanon. Tjing!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback