Resident Evil 5

Jaha. Ännu en punkt på önskelistan! Har egentligen aldrig varit något vidare fan av Resident Evil-serien. Mycket på grund av att jag troligtvis har för dåliga nerver. Testade att spela Resident Evil 2 några gånger, men det kändes som att jag skulle få en hjärtattack så jag blev tvungen att sluta. Nu säger de dock att nummer fem i serien inte ska vara lika otäck och att man har möjligheten att spela co-op (det vill säga co-operation = samarbete). Då tror jag att jag skulle klara av det, haha. Dessutom är det mycket roligare när man kan spela två stycken samtidigt och med varandra. Fler "co-op-spel" efterlyses!

För en bild: Klicka här!

Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Fru Frida
2009-03-23 | 13:50:54 | http://vigubban.blogg.se/

Du måste lova att aldrig mer testa Resident Evil 2. Det är förbjudet med hjärtattack!
Makrill
2009-03-26 | 18:14:08 | http://makrills.blogg.se/

Det ska vara super kul! Man är bra sugen på det!
R Larsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback