Who'll stop the rain?

Vilken jävla dag. Rent vädermässigt, en fullständig skitdag. Eller hur? Jag hoppas ni njuter nu, ni som tyckte det var för varmt förra veckan när det faktiskt var sommar för en gångs skull. Nåja, vår semester börjar ju inte förrän vecka 32 så det kan gott regna tills dess. Men nog om vädret.
Har känt mig ganska hängig på sistone, som att jag var på väg att bli sjuk. Men idag har det varit ganska bra fart på mig igen. Jobbet gick som en dans, både praktiskt och humörmässigt. Det händer många gånger att humöret sjunker på jobbet (varför det är så tänker jag inte gå in på!), men idag var så inte fallet. Såna dagar gillar vi!
Imorgon börjar jobbet klockan 15, så då tänkte jag få lite gjort här på hemmafronten. Och med det menar jag dammsugning, gitarrspel (fingrarna gör ju inte ens ont längre!), lite tv-spelande kanske och om tid finnes lite bloggande och/eller bildredigerande. Får se vad klockan blir... Men nu är det i alla fall god natt!

Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
lina [discosadness.blogg.se]
2009-07-10 | 02:18:33 | http://discosadness.blogg.se/

supermysig blogg du har.

önskar dig en trevlig dag :-)
lina [discosadness.blogg.se]
2009-07-10 | 22:35:57 | http://discosadness.blogg.se/

haha, jag håller med!



sv: åh, tack :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback