Fredagsrutin

Idag har det varit rätt så körigt. Visserligen självförvållat och ganska tillfredsställande, men ändå körigt. Imorse gick jag upp, matade katten, diskade, tvättade, tränade (sit-ups och push-ups), lagade frukost och åt till ett avsnitt av Supernatural, diskade efter frukosten, plockade i ordning i lägenheten, dammsög lägenheten, duschade och åkte till jobbet där det var fullt ställ från klockan 16 till 21. Sen åkte jag hem (notera att jag åkte. Är ju bilägare numera. Kan man tjata nog om det? I think not.) till frugan och hennes arbetskamrat som satt och drack vin hemma hos oss, tog ett eget glas vin och kunde bara konstatera att jag var nöjd med dagens bedrifter. Tyvärr hann jag inte med någon av mina hobbies; gitarrspel, fotografi och teckning/målning. Det sistnämnda ligger på is på grund av brist på material och materiel men någon av de andra två kanske jag hinner med i helgen? Jo, fotografin får ju sitt imorgon kväll när vi besöker Karlströms herpes zoster-drabbade Värmbolshem. Men gitarren, min vackraste och viktigaste ägodel (faktiskt), när ska jag hinna med den? Får nog bli en kort session imorgon, och en längre på söndag då jag även planerar ägna en stund åt tv-spelet Final Fantasy XII. Får se hur det blir... Det jobbiga med planering är ju att det nästan aldrig blir som man tänkt sig. Men men. Vad ska NI göra i helgen?

Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
lina [discosadness.blogg.se]
2009-07-11 | 02:13:22 | http://discosadness.blogg.se/

sv: vad kul att du tycker det! :-)

lite svårt för mig att ge en åsikt bara sådär, tycker headern är asläcker och att designen passar bra till. times new roman är kanske inte riktigt min grejj dock, haha, fast på något sätt passar den in. har egentligen inga bra råd att ge. funderar du på att göra om bloggen? :-)
malin
2009-07-11 | 08:39:58 | http://ingenstanslandet.blogspot.com

skoj, jag tecknar/målar också.. i helgen bär det av till Skåne.. där ska det semestras med tjocka släkten i en hyrd stuga (märker du, jag tjuvläser bloggen hehe) så.. trevlig helg på dig
Marie
2009-07-11 | 15:34:38 | http://mariiesblogg.blogg.se/

Kika gärna in i min blogg och ge förslag till dagens låt :)
N O E S C A P E
2009-07-15 | 18:01:36 | http://noescape.blogg.se/

Vilken cool header du har ;)
Evil Kid
2009-07-16 | 00:35:02

Tja(inte hälsningsord utan ett frågande läte eller nåt), vi bor ju inte så långt bort...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback