My Tuesday off

Idag är jag lite mör i kroppen, minst sagt. Benhinnorna ömmar rätt mycket så jag ska nog inte springa igen imorgon, det får bli tidigast på fredag. Gäller att vara försiktig så här när man är ovan. Men så himla skönt! Äntligen har jag kommit igång, känns det som. Nu gäller det bara att hålla i det här så jag inte slappar till igen. Det blir nog den största utmaningen.

Är ju ledig idag, och då måste man ju fylla dagen med olika aktiviteter för att man inte ska känna att man slösat bort dagen. Så brukar det kännas även om jag bara gjort en massa bra saker hela dagen, eftersom det oftast brukar finnas ännu fler saker som jag också vill göra. Men men. Man kan inte få allt här i världen, och verkligen inte på en och samma dag. Hur som helst, på dagordningen idag står det att jag ska diska och tvätta. Skulle väl egentligen behöva dammsuga också, men det skjuter jag upp några dagar till. Disken är jag nästan färdig med redan (vi har ju diskmaskin. Du tror väl inte att jag bloggar och handdiskar samtidigt? Haha) så då återstår bara tvätten fram till runt 15.30-16.00 ungefär. Då har jag nämligen lovat att vara klar för att åka till Norrköping med min älskade fru i vår nya fina bil. Äntligen ska shoppingtarmen få sitt! Jag ska leta efter bland annat en gps, hantlar och skäggtrimmer. Sen får vi se om det blir något mer, eller om jag ens har råd med allt det. Kul ska det bli i alla fall!

Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback