Twitter

Som ni kan se här till höger har jag hängt på trenden och börjat Twittra. Det fungerar ungefär som statusfunktionen i Facebook (och det vet väl alla hur den fungerar?). Trevligt nog upptäckte jag att det gick att koppla mina Twitter till både Facebook och min blogg. Jag skriver bara i på Twitter.com vad jag sysslar med just nu så uppdateras statusraden på min Facebooksida och fältet här till höger. Fiffigt, va? Det är ganska perfekt för en sån som mig som inte lyckas få till så många inlägg på sin blogg. På det här viset händer det i alla fall någonting här. Givetvis ska jag försöka bli bättre på inläggen också, men lite Twitter skadar nog inte...


Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback