Träning och allt annat man behöver och vill göra

Varför är det så svårt att komma igång med sin träning och allt annat man behöver och vill göra? Idag är det måndag, och måndagar är ju som du kanske vet lite av en nystartarnas dag. Igår köpte jag en mycket inspirerande träningstidning och idag är det dags att göra verklighet av den inspirationen. Och blotta tanken på att ge sig ut i spåret och springa några varv får hela min kropp att skrika till mig att stanna inne och slå på tv-spelet, datorn och dvdn. Ja, allt på samma gång. För ve och fasa om jag faktiskt kom iväg! Hur skulle det se ut? Då kanske jag faktiskt gjorde något för en gångs skull, istället för att bara sitta och drömma om det. För det är något som jag verkligen har koll på; att drömma...

Äh, det får bära eller brista! Idag har jag kört lite hemmaträning, så nu blir det fan spåret hur som helst!

Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Katarola
2009-07-27 | 16:12:57

Keep on jogging!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback