Skäggväxt

Som några av mina läsare kanske vet har jag sparat ut något som jag gärna vill kalla helskägg. Huruvida detta är fallet eller inte överlåter jag till dig att avgöra, men för min del kvittar det. Det har i alla fall blivit dags för lite grooming! Och det är här du kommer in i bilden. Hur ska jag trimma skägget? Ska jag raka bort allt? Ska jag bara raka halsen, så som en del gör?

Ge mig tips, ty jag är en nybörjarskäggig av rang!

Så här ser jag ut just nu:




Jag hoppas att du inte tycker att jag ska raka bort allt, för jag trivs just nu nämligen väldigt bra med mig själv i skägg. Samtidigt vill jag ju inte se ut som en ovårdad slusk. Du fattar, va?

Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Sofie
2009-07-27 | 09:58:41

Raka halsen, men spara resten! Fixa lite peeling också och gnugga runt med!
Skor, och en del av livet
2009-07-27 | 13:56:33 | http://www.skotornet.se/blogg

Jag tycker det är supersnyggt när man trimmar sitt skägg lite annorlunda, ungefär så här: http://z.about.com/d/menshair/1/0/A/0/-/-/design2.jpg



Annars tycker jag att du skall korta av allt runt munnen litegrann men låta allt vara kvar och bara raka bort på kinderna MEN lämna kvar ca 2-3cm käkbenet upp mot örat (följ polisongerna ner mot hakan typ) Sen tar du även bort allt under hakan på halsen samt under käkbenet..



Tror det skulle bli jättesnyggt på dig..



Visa gärna bilder på hur det blev när du väl valt hur du vill göra ler
Djuret
2009-07-27 | 16:26:06

Raka halsen å trimma lurvet. Alltså kortare.
michelle bogar
2009-07-27 | 22:35:11 | http://kapten.blogg.se/

tatueringen på armen ser sjukt snygg ut hörrö & raka dig på halsen och spara resten, det är snyggt.
Anonym
2009-07-28 | 22:39:26

Skitsnyggt! Håller med dom andra, raka halsen, spara resten! ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback