Uppkopplad igen

Det visade sig visst att min egen brandvägg, ZoneAlarm, plötsligt ställde till det för uppkopplingen. Så nu kan man inte använda det programmet längre. Suck. Åter till Windows-brandväggen då. Ni vet, den där som är berömd för att vara så himla bra. Inte. Jaja, det går ju att surfa nu i alla fall, och därmed uppdatera bloggen. "Hurra!", säger ni förstås i kör.

Vad tycker ni förresten om nya designen? Personligen måste jag ju säga att jag överträffat mig själv den här gången, även om det är att ta i lite i överkant. Nä, men kommentera gärna på designen och berätta vad ni tycker!
Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Frida
2009-01-08 | 13:40:05 | http://vigubban.blogg.se/

Jag tycker att den är jättefin, men det saknas en bild på dig. Då är den komplett sen!
Åsa
2009-01-08 | 19:26:55 | http://www.mitthemittjag.blogspot.com

Hmm, eftersom ingen annan verkar våga sig på att kommentera designen så tar iallafall jag mig friheten att vara den första som gör det!

Jo jag tycker att det är en väldigt snygg bakgrund du har (skulle oxå vilja ha nåt sånt men det verkar inte finnas på Blogger) men sen saknar jag lite de trevliga bilderna på himself...

Men hey, det är ju bara vad jag tycker det!

Ps!Förövrigt gillar jag tonen i dina inlägg =)
Mr Haenk
2009-01-08 | 20:12:49 | http://mrhaenk.blogg.se/

Bild på mig kommer! Men eftersom jag inte gillar NÅGON bild där yours truly har fastnat så är det svårt att välja. Men det kommer. Apropå snygga bakgrunder så finns det miljontals att hitta ute i sajberspäjs! Googla på typ "free backgrounds", eller liknande. I övrigt vill jag bara tacka för den positiva kritiken. Tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback