Nu ska julen ut!

Nu är det färdigsnöat och färdigslöat här på bloggen. Vi har ett nytt spännande år framför oss vilket självklart kräver en ny spännande bloggdesign! Vet inte alls hur det ska se ut häromkring, men det gör ju bara det hela ännu mer spännande. Förutsatt att jag kan slita mig tillräckligt länge från vårt sprillans nya Guitar Hero World Tour, så här på min lediga dag, så kan ni räkna med en ny design vid slutet av idag. Hoppas att jag inte lovar för mycket nu... Haha. Under tiden som jag fixar och donar tar vi och lyssnar på lite musik, tycker jag. Vad sägs om några bitar från de här killarna?



Kings Of Leon - Four Kicks
Varsågoda! Och puss så länge.

Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback