Nedkopplad

Jaha. I skrivande stund är man visst utan Internet-uppkoppling. Det här inlägget skrivs i ett textdokument (.txt, förstås. Nothing fancy!) på min dator. Lägger upp det senare när jag fått hjälp av Bredbandsbolagets support (de latmaskarna börjar visst inte jobba förrän klockan åtta på morgnarna!) och förhoppningsvis fått igång linan. Ringde och fick hjälp av dem redan igår kväll, men den lösningen fungerade bara i typ en halvtimme efter att jag lagt på. Så nu ska jag ringa och tjata igen. Gillar inte att man inte kan fixa sånt här själv, egentligen. Visst är det så att en icke funktionell bredbandsuppkoppling medför en viss känsla av panik, maktlöshet och brist på kontroll? Och aldrig har man väl kommit på så mycket att göra på nätet som nu när det inte funkar. Märkligt. Nu är det i alla fall dags att ringa. Wish me luck!

Inlägget skrevs EGENTLIGEN 2009-01-08 klockan 07:57 i kategorin Allmänt.
Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback