Skärp er!

Mitt i den fragila processen av mitt just nu sprudlande skapande av den nya designen för min älskade blogg bestämde sig visst blogg.se (eller publishme.se eller vem/vilka det nu är som bär ansvar) för att inte fungera alls. Det går inte att ladda upp bilder, uppdatera sidan eller ens besöka sidan. Givetvis går det inte ens att förhandsgranska det här inlägget. Vad händer, liksom? Och det är inte första gången, heller. Funderade ett tag på om det kanske handlade om något slags administrativt stopp för att se över servrarna eller något. Men v i l k a   p u c k o n sätter sig och gör det mitt på ljusan dag? Sånt gör man sent på natten eller tidigt på morgonen för att det ska drabba så få användare som möjligt. Eller? Men vad vet jag. Allt är säkert rätt och riktigt här i världen... Vad det än är hoppas jag att det g å r   ö v e r   s n a r t !

Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback