Den perfekta bloggsajten

Jag har börjat leta efter ett nytt ställe att lägga upp min blogg på. Varför? Jo, för att respons- och uppdateringstiden här på blogg.se/publishme.se lämnar en hel del att önska. Det får inte ta flera minuter (händer inte jämt, men ofta) för ens förändringar i designen att dyka upp. Det blir snabbt tröttsamt. Så nu har jag kikat lite på Wordpress.com då jag fått för mig att det skulle vara ett bra alternativ. Jag ändrade mig snabbt då jag registrerat mig och insåg att man inte kunde ändra i HTML-koden på sin blogg. Efter att ha haft den möjligheten här känns det som ytterligare ett steg i fel riktning. Så jakten fortsätter... Har ni något tips, sök er till kommentar-länken!
Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback