By the power of Greyskull!


Ja, i natt var det inte lätt att gå och lägga sig. De visade Masters Of The Universe på tv! Denna, troligtvis endast i mina ögon, kultrulle som i form av Dolph Lundgren tog den på den tiden populäre helyllehjälten He-Man från den tecknade världen och upp på vita duken. Från Gustav Vasa-frisyr till hockeyfrilla. Haha! Men seriöst, jag var ju tvungen att kika lite grann innan det var dags för sängen, och det kändes som att de hade kostat på den här filmen rätt rejält, ändå. Jag tror inte att det var någon lågbudgetrulle back in the day. För övrigt så kan jag meddela att år 2011 kan man se på Imdb.com att det ska släppas en ny film med samma titel. Spännande! Det kan ju bli precis vad som helst av det. Om det nu har med He-Man och hans värld att göra återstår ju att se, men om det gör det vore det kul att få se "Dolphan" göra en liten appearance i filmen.

Bilden borttagen på grund av upphovsrättslagen.






Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Mr Haenk
2009-01-11 | 07:00:17 | http://mrhaenk.blogg.se/

Haha, hoppsan! Det låter som att jag vet vad det kommer att stå på Imdb.com år 2011. Det vet jag ju inte. Det jag menar är ju att det står där NU att en film som heter Masters Of The Universe kommer ut år 2011. Ok? =D
Fredrik Andersson
2009-01-12 | 16:53:40 | http://www.fredrikandersson.net

Hahaha. grymt att det kommer en ny He-Man.

Får man fan absolut inte missa =)

(din gamla klasskompis från Vidåker här btw)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback