Tillfälligt avbrott

Ok, så här ligger det till. Jag är mitt uppe i att flytta över hela min blogg till en egen domänadress, www.ihnrk.se. Tydligen så kan flytten ta upp emot en hel vecka, så här sitter jag nu. Och bloggar i blindo. Men jag misströstar inte, och det ska inte ni heller! Jag ska försöka att koncentrera mig på att skriva inlägg (för en gångs skull) under den här tiden och även i fortsättningen. Inget mer "fixande med designen" och liknande. Den duger bra som den är just nu. Men ni är, som alltid, hjärtligt välkomna att komma med idéer och konstruktiv kritik så att jag kan göra min egna lilla hörna här på nätet så bra och fin som möjligt. Ha det bra så länge!

Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback