måndag.

Slutade tidigt idag, härligt! Är dock fortfarande lite trasig efter helgen, men det tänker jag ignorera eftersom jag faktiskt förtjänar det. Mitt livs allt (min fru, F!) låg alldeles likblek i soffan och mådde dåligt när jag kom hem. Så nu ska jag försöka ta hand om henne genom att diska, tvätta, plocka undan lite i hemmet och laga mat. Med det vill jag inte på något sätt antyda att det är hon som brukar göra de sysslorna. Vi brukar faktiskt hjälpas åt! Nu tyckte jag att jag hörde livstecken från henne, så nu ska jag passa på att fråga om hon vill ha mat. Tjipp!

Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Anonym
2009-02-24 | 10:03:50

Snygg blogg!!
Henke
2009-02-24 | 17:48:06 | http://www.ihnrk.se/

Wow, tack! Det var roligt att höra att någon gillar den. Det betyder så otroligt mycket att få höra sånt när man har slitit så med den...
ElinH
2009-02-25 | 20:52:02

Du är ju utomordentlig.. hur kan det då bli annat än bra?
Henke
2009-02-25 | 23:20:02 | http://www.ihnrk.se/

Oj oj oj! Komplimanger, man tackar! Du är också bra, Elin. Eller jag menar förstås utomordentlig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback