Let's Dance kan dra åt helvete!

...som fick mig att missa Underworld Evolution på TV6 ikväll! Nej då, så farligt är det inte. Det var ganska självförvållat. Fastän jag vanligtvis avskyr den sortens underhållning som Let's Dance står för så kan jag inte rå för att, tack vare eller på grund av min älskade fru, sitta där i soffan och vara helt inne i vem som dansar bäst och vem som bjuder på mest show. Märkligt. Hela fenomenet är ändå rätt så intressant. Men, och det måste ju påpekas för att bibehålla min manliga värdighet (yeah right!), vore jag ungkarl hade TV4 med sitt Let's Dance aldrig haft en chans gentemot TV6 med sin Sci-fi-fredag. Gör det mig till toffel eller älskvärd make? Vet inte. Hur som helst en trevlig fredagkväll.

Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Cassandra
2009-03-01 | 16:20:41 | http://cassandrahemdal.blogg.se/

Star pilots låt plagiat/kopia?



Kram :)
Fru Frida
2009-03-02 | 21:22:51 | http://vigubban.blogg.se/

Du är ingen toffel, bara jättesöt! Puss!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback