Valborg

Ikväll är det Valborgsmässoafton. Och jag jobbar. Stänger. Men jag ska nog hinna med lite firande, jag också! Förhoppningsvis kan jag få tag på en taxi till stängningsdags, så det bara är att dra iväg direkt ner till Värmbol där goda vänners lag väntar. Annars får jag väl gå? Nä, det får vara mitt worst case scenario.

Måste till Bolaget innan jag går till jobbet. För man måste ju dricka öl på Valborg, eller hur? Tjing!

Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Frida
2009-04-30 | 14:16:44 | http://vigubban.blogg.se/

... och hur gick det att köpa öl då? På Bolaget då alltså...?
Madlään
2009-04-30 | 17:26:58

Åh fy farao. Det skulle nog ta sin lilla tid att gå från Kvantum ner till Värmbol...! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback