Hockey

Ok, jag är verkligen inget fan av hockey, fotboll eller vad det nu kan vara. Men jag erkänner, i vissa stora mästerskap typ VM eller liknande, och under rätt omständigheter, kan jag faktiskt ryckas med i hysterin. Ibland.
Men det är jag, det. Många, eller till och med de flesta andra rättar gärna in sig i ledet när det kommer till sport. Oavsett hur man känner för det är den här reklamfilmen helt klockren! Så. För er få som kan ha missat den. Varsågoda!


Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Anonym
2009-04-30 | 06:09:50

H
Anonym
2009-04-30 | 06:11:23

haha suveränt! Tur att det finns BRA reklam man kan titta på istället för att gå ut och röka..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback