Family festivities

Ikväll bär det av till min kära bror och hans fru för att fira hans 40-årsdag. Det ska bli jättekul då hela vår familj väldigt sällan är på samma ställe några längre stunder. Inte för att vi inte vill, utan för att alla bara har sitt på var sitt håll. Så nu ska jag ta och raka mig så att tjocka släkten känner igen mig. Bilder kommer förhoppningsvis imorgon. Kanske inte på mig, men på festligheterna...

Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
SNACKERS
2009-04-27 | 10:03:57 | http://snackers.blogg.se/

Nu väntar jag på bilderna :D



Kul att du kikade in på min blogg, lägg gärna till mig på bloglovin så missar du inga fler inlägg =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback