Äntligen! Som ni har väntat!

Jaha, jag kanske ska skriva något nytt, eller vad säger ni? Det är ju faktiskt över en vecka sen senaste inlägget.
Idag är det åtta dagar kvar tills jag ska presentera min lekamen för solen. Jag spår allvarlig rodnad med tillhörande flagning i min huds näraliggande framtid. Vi har fått våra resväskor och spånar nu för fullt på vad vi ska stoppa i dem inför resan. Det blir nog inte så mycket på ditvägen...

Nu står första avsnittet av femte säsongen av Stargate Atlantis på dagordningen. Detta under tiden som jag med god aptit ska trycka i mig minst två sarekrullar (a k a mjukt tunnbröd, för den oinvigde) fyllda med leverpastej, majonnäs och gurka. Det blir inga ägg idag (snyft), för Mr Haenk glömde visst köpa nya igår. Däremot blir det en stor skål vaniljyoghurt och en obligatorisk kaffekopp. Klockan femton noll noll börjar jag jobba och fortsätter så till dagens slut.


Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Veronika Östh
2008-11-21 | 19:15:49

Åhhhhh jag vill oxå till Thailand, Gud så skönt för er att komma iväg! Hoppas ni får en fin bröllopsresa:) Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback