Award-winning weekend

I lördags hälsade vi på the Storms. Vilka härliga människor! Vi bjöds på hemlagad pizza, Rock Band på projektorduk och lite tennis och bowling på Wii vilket såklart resulterade i den trevligaste lördagskvällen på länge. Och det berodde faktiskt mer på sällskapet än på spelandet eller maten. Vi hade så roligt att vi inte kom hem förrän halv sex på morgonen! När ska vi göra om det? Snart, hoppas jag.
Som ni förstår var gårdagen en väl behövd vilodag, som kantades av köpepizza, godis och chips med dip och Lego Star Wars: The Complete Saga. Kort och gott blev det en spektakulär helg!

Nu har jag inte tid med det här längre för vi fick låna en massa spännande Xbox360-spel (Lego Star Wars var ett av dem) av värdparet i lördags och jag måste hinna prova dem. Senare idag blir det en andra vaccinationsspruta och sen jobb. Fullt upp!


Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Theodor
2008-11-11 | 08:35:24

Skoj var det! Men jag tror att vi skippar glöggen nästa gång, mina hjärnhalvor försökte springa åt varsitt håll när jag vaknade efter alldeles för få timmars sömn...
Mr Haenk
2008-11-11 | 23:31:58

Haha! Ja, det var väl typ samma för oss. Nästa gång får Frida behålla glöggen för sig själv, och så hoppas vi att det hjälper...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback