Tillägg i dvd-samlingen



De här godbitarna plockade jag upp på närmaste postkontor igår! Om det inte framgår av bilden så är det:
Dogma (B. Affleck / M. Damon / A. Rickman, 1999)
Elektra (J. Garner / G. Visnjic / K. Prout, 2005)
Johnny Mnemonic (K. Reeves / D. Lundgren / D. Meyer, 1995)
Paycheck (B. Affleck / U. Thurman / A. Eckhart, 2003)
True Lies (A. Schwarzenegger / J. L. Curtis / T. Arnold, 1994)
The War Of The Roses (M. Douglas / K. Turner / D. DeVito, 1989)

Så nu vet ni vad jag gör de närmsta dagarna. Ja, när jag inte jobbar eller spelar xbox360, förstås!


Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Karin
2008-11-18 | 23:37:01 | http://jointhenation.blogg.se/

När du börjar blogga igen så kan jag avslöja ;) Haha!
Roy-Knee
2008-11-19 | 20:37:24 | http://situationroine.wordpress.com

Ja nu har vi sett DVD:erna i tre veckor. Nytt inlägg tack!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback