Sex And The City: The Movie

Fan vad jag svamlade i förra inlägget! Riktigt ordbajsande. Men jag antar att det lätt blir så när man bryr sig om något, och att det kan hända även den bäste av bloggare. Var det någon som förstod någonting? Blev förresten inte någonting av det jag listade att jag skulle se på tv ikväll. Istället blev det Sex And The City: The Movie. Jävligt otippat! Nästan ännu mer otippat var att jag faktiskt gillade den. Om man bortser från all "tjejig" (vi killar kan nog också, men ändå) hysteri kring alla fula kläder, skor och väskor som kostar långt mer än skjortan endast på grund av märket. I stora drag var det en ganska trevlig och stundvis sorglig berättelse om kärlek. Och det kan man ju aldrig få nog av, eller hur? Fan också, nu vet jag ju inte vilken kategori jag ska lägga det här inlägget i. Allmänt eller Filmer/Serier? Innehållet är väl mest relaterat till det senare, så det får det bli... God natt!


Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
therese
2008-11-17 | 13:51:48

mää, kläderna gör ju filmen! som att se modevisning på modevisning!..aaahhhh suck så vackert!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback