Om jag var stenrik...

Se en bild? Klicka här!

...så skulle jag köpa mig ett sånt här! Legoversionen av det coolaste rymdskeppet världen någonsin skådat, det berömda smugglarskeppet Millennium Falcon. Med det här hemma hos mig skulle det plötsligt vara okej igen att bygga Lego. Det är nästan 90cm långt och 60cm brett! Men gissa vad det kostar. Nästan sex tusen jävla spänn! Så som sagt, om jag var stenrik och inte hade något annat att kasta pengar på (vilket man faktiskt a l l t i d har), då skulle det här flyga hem till mig.


Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Fru Frida
2008-11-24 | 16:47:15

Faaaan va du är sööööt!

Se till att vinna pengar på lotto så kan jag köpa en sån till dig i julklapp... =)
Theodor
2008-11-25 | 08:17:46 | http://theodor.zoomin.se

Jag har en arbetskamrat som har en sån där! Han samlar på Star Wars-prylar och är såvitt jag vet inte stenrik, han har bara ett abnormt Star Wars-intresse (och möjligen lite skeva privatekonomiska prioriteringar).



Fast det har visst blivit färre inköp sedan han överraskade sin sambo i badrummet med ett nyinköpt lasersvärd i naturlig storlek, hennes tolerans för hans intresse fick sig en törn där.
Mr Haenk
2008-11-25 | 16:06:17 | http://mrhaenk.blogg.se/

Haha! Ja, jag säger då det. Men återigen så kan jag inte rå för att känna att jag borde vara i er bransch. Skeva prioriteringar eller inte, de liknar mina...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback