Obama for president, tydligen.

Och det är väl ungefär vad jag har att säga om det. Vi får väl se om det blir någon skillnad med honom bakom ratten... Jag har ingen aning, och är faktiskt inte så intresserad heller ska jag erkänna. Det där med politik har jag aldrig förstått mig på så det överlåter jag till någon annan.
På ett mer personligt plan kan jag berätta att jag fick sluta klockan fjorton noll noll idag. Ett fenomen som inte inträffar dagligen, långt ifrån. Men ack så trevligt! Då fick jag ju lite tid för att blogga nu när jag kom hem, och det gillar ju ni, mina kära läsare. Hmm, jag känner nu att mina fötter utsöndrar en mycket intensiv doft av dagens arbetspass, så jag får nog bryta här och ta mig en dusch! Hej så länge.


Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Geir
2008-11-05 | 17:06:46

Jaha, en "moderat" i st f en "kristdemokrat" ska styra USA. Skit är skit även om det ligger i fina paket.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback