Nytt allt...

Ja, jag vet. För er som har läst min blogg tidigare så kanske det verkar konstigt med en ny bloggadress. För andra (ni som  känner mig bättre) så blir det mer självklart. Men det bryr vi oss inte om nu, det är ändå dags för en nystart! Här sitter jag nu, det är lördag, jag är helt ensam, min fru är ute och svirar, och jag ska upp skittidigt imorgon och sitter ändå här vid datorn och lyssnar på Tiger Lou. Och bloggar. Svårt att låta bli, två dagar har ju gått sedan sist! Och folk påstår att nikotin får folk beroende... Ville ju berätta om mitt första och senaste spel till vårt sprillans nya Xbox 360, The Simpsons Game, men jag verkar vara aningen för onykter för att stava rätt ikväll. Och så kan vi ju verkligen inte ha det! Så jag återkommer nog imorgon...


Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Anonym
2008-11-03 | 08:00:59

Säg till när du skaffat dig några riktiga spel till den där apparaten! (Bilspel). Är det månne så att du och undertecknad jobbar till de mörka timmarna ikväll?
Henke
2008-11-03 | 14:41:38 | http://mrhaenk.blogg.se/

Bilspel, riktiga? Nä, du. Kan hända att det blir något sådant längre fram i tiden, men då först efter Rock Band, Guitar Hero, Buzz och/eller liknande partyspel. Givetvis måste man ju i sin lilla samling ha ett ordentligt rollspel à la Final Fantasy (läs: riktigt spel) som helst aldrig tar slut. Jag blev helt ledig idag, och förresten, vet du inte om att det är larvigt att vara anonym när man postar kommentarer?
Roine L Arson
2008-11-04 | 20:48:23

Att vara anonym var inte avsiktligt, förlåt! Nej GTR Evolution skulle passa dig! KÖP!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback