Nystädat

Så där! Då var dammsugningen klar. S k ö n t ! Det tråkigaste av allt är att när vi kommer hem om två veckor är det dags igen... Om jag var något slags geni skulle jag viga mitt liv åt att hitta en lösning på det här städproblemet. Kanske en underhållsfri städrobot? En laserkanon som förintar allt damm i hela världen? Men nu är jag ju inte ett geni. Inte alls. Så nu hänger det på er, mina kära läsare, att komma på en lösning! Fixa det här, för Mr Haenk är dödstrött på att behöva städa...

Nu ska jag piffa till mig lite sen blir det fika! Hej!


Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Veronika Östh
2008-11-26 | 21:38:48

Tjoho, det snöar ju på din sida. fan vad nice, vad glad jag blev:) Hur går det för eran bröllopsresa? Med tanle på allt krångel i Bangkok som är ? Kram
Mr Haenk
2008-11-26 | 22:28:44 | http://mrhaenk.blogg.se/

Inga problem! Vi landar på Phuket, så vi är långt från oroligheterna. Hoppas vi...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback