Tomtenatta?

Torsdag. Är det Tomtenatta idag? Inte för att det spelar någon roll. Men ändå. Man vill ju ha åtminstone lite koll på vad som händer runt omkring en. Inte för att jag brukar ha det. Men ändå.
Nu är det snart jul, om sex dagar, och jag har inte köpt en enda julklapp. Vet inte ens vad jag ska köpa (panik!). Men det ordnar sig. Det gör det alltid. Det är lite svårt att fokusera på julen (eller överhuvudtaget) så här när man precis har kommit hem från semestern och allt. Inte för att jag sitter och "drömmer mig tillbaka" till Thailand eller något sånt utan mest för att jag, vad jag tror, inte riktigt kommit in i tempot än. Nåja.
Så här runt juletid ökar alltid mitt sug efter tv-spelande. Det blir alltid så numera efter att jag fick Final fantasy VIII i julklapp för en herrans massa år sen. Så idag ska jag försöka hinna spela lite Gears Of War innan jobbet. En liten teaser för att kanske öka ert sug:




Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:
Åsa
2008-12-29 | 11:45:55 | http://www.mitthemittjag.blogspot.com

Hmmmm...njaee det funkade inte riktigt....

Det roligaste jag lajjat på teven var singstar hos er (SÅ uppdaterad är jag=)

Kram THE neighbour (stavning?)
Mr Haenk
2008-12-30 | 13:33:46 | http://mrhaenk.blogg.se/

Men Singstar är ju fortfarande ett vinnande koncept, så det är ok. En utmanare till det måste nog vara Rock Band eller Guitar Hero World Tour, där man inte bara sjunger utan även kan spela trummor, bas eller gitarr. Det senast nämnda residerar numera hemma hos oss så det måste ni ju komma och testa... Förresten, stavningen var helt korrekt. Gott nytt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback