Nu blev ni snopna! Nytt inlägg.

Oj, vad länge sedan jag skrev! Fy på mig! Nåja. Det har varit rätt så fullt upp nu på sistone. Eller nja, inte sedan natten till i söndags då jag tydligen åkte på en släng av magsjuka och magen försökte vända sig ut och in. Så de här allra senaste dagarna har gått ut på att återhämta sig efter det. Imorgon är det ju nyårsafton! Då gäller det att man är pigg, alert och törstig (och framförallt inte en smittohärd)!
På dagordningen idag står Systembolaget, handla mat, tvätta, laga mat (det blir tacos!) och skjuta bad guys i GoW (läs Gears Of War). Så även om ni troligen törstar efter ett flera mils långt inlägg efter denna skrivtorkans K2 så måste jag sätta punkt här. Verkligheten gör sig påmind...


Pusha iHNRK! Follow iHNRK on Bloglovin iHNRK - RSS 2.0

Kommentarer från:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback